Все публикации

Жас маманның пайдалы әдеттері

Ұқыптылық - сәттіліктің маңызды құрамдас бөлігі

"Дәлдік — патшалардың сыпайылығы", - деді Людовик XVIII. Біреудің уақытына

құрметпен қарау-әріптестермен және басшылықпен үйлесімді қарым-қатынастың кепілі.

Жаңа қызметкерлерге іскерлік кездесулер мен келіссөздерге уақытында келуді, сонымен

қатар белгіленген мерзімдерге нақты сәйкес келуді әдетке айналдыруға кеңес береміз.

Қызметкер тарапынан осындай жауапкершілікті көріп, ұжым күрделі ағымдағы

мәселелерді шешуде және елеулі келіссөздер жүргізуде оған сене алады.

Кішкентай нәрселерде құрмет көрсетіңіз

Келісіңіз, сыпайылық пен ізгі ниет ешқашан артық болмайды. Осындай қарапайым және

сонымен бірге пайдалы дағдыларды игеру әріптестермен достасуға көмектеседі және

ұжымды біріктіруге айтарлықтай үлес қосады. Сондықтан сіз әлі танысып үлгермеген

қызметкерлермен де амандасуға кеңес береміз. Кеңсенің екінші жағында жұмыс істейтін

адам немесе оның үстелі сізге жақын жерде орналасқаны маңызды емес. Біріншіден, бұл

жақсы тәрбиенің көрсеткіші. Екіншіден, мейірімді күлімсіреу басқалардың көңіл-күйін

көтеріп, оларды күні бойы қуатты қуатпен қуаттандыруға кепілдік береді.

Этикет ережелерін есте сақтаңыз

Жұмыс қарым-қатынасында мансаптық биіктерге жетуді армандайтын кез келген

қызметкер ұстануға тұрарлық іскерлік этика бар екені белгілі. Сонымен, кездесулер мен

жиналыстарда баяндамашының сөзін бөлуге болмайды. Есіңізде болсын: соңында

әрдайым белгілі бір уақыт беріледі, сондықтан әріптестер қажетті ақпаратты нақтылай

алады немесе туындаған идеялармен бөлісе алады.

Сондай-ақ, телефонмен сөйлесу кезінде этикет ережелерін есте сақтаңыз. Кіріс қоңырауды

қабылдаған кезде сұхбаттасушымен амандасып, өз атыңызды атаңыз. Егер сіздің жұмыс

орныңызда болмаған кезде әріптесіңізден қабылданбаған қоңыраулар пайда болса, оларға

қайта қоңырау шалыңыз.

Маңызды: телефонмен сөйлесу қысқа және түсінікті болуы керек. Егер тапсырма ұзақ

талқылауды қажет етсе, бетпе-бет кездесуге келіскен дұрыс.

Оқуға уақыт бөліңіз

Көшбасшы жаңадан бастаушыдан тәжірибелі қызметкер деңгейінде тапсырмаларды

орындауды талап етуі мүмкін, бірақ бұл жас маман алғашқы күндерден бастап ескі

таймерлер сияқты дағдыларға ие болуы керек дегенді білдірмейді. Есіңізде болсын:

бірінші жұмыс-бұл құнды дағдыларды алу. Онда сіз өз уақытыңызды сауатты басқаруды,

тапсырмаларды уақытында тапсыруды, командада тиімді жұмыс істеуді үйренуіңіз керек.

Көптеген компаниялар өз қызметкерлері үшін ұйымдастыратын арнайы бағдарламалар

мен семинарларға үнемі қатысу біліктілікті арттыруға және маңызды білім алуға

көмектеседі — ақысыз немесе оқу ақысын ішінара қайтарады.

Өзіңізге және әріптестеріңізге жұмысты жеңілдетіңіз

Жас мамандарға барлық маңызды сәттерді белгілеу үшін жобалар мен кездесулердің

егжей — тегжейлі хаттамасын жүргізу пайдалы болады - бұл бизнестегі жағымсыз

қателіктерді болдырмайды. Ұжымдық жұмыс жағдайында мұндай тактика топ ішіндегі

түсініспеушіліктерді жояды және қажетті ақпаратқа жалпы қол жеткізуді қамтамасыз

етеді.

Демалыс алдында барлық мәселелерді шешіңіз

Демалысқа өтінімді рәсімдей отырып, Сізді уақытша алмастыра алатын әріптесіңізді

алдын-ала таңдауға кеңес беремін. Сондай-ақ, сіздің міндеттеріңіз бен жобаларыңызға

қатысты мәселелерді шеше алатын барлық бөлімше қызметкерлерінің контактілері бар

жұмыс поштасында автоматты жауап беруді орнатуды ұмытпаңыз. Осылайша, ұжым

мүшелерінің біреуінің болмауы ақпараттық вакуумға себеп болмайды және барлық істер

уақытында шешілетін болады.

Келіссөздерге алдын ала дайындалыңыз

Іскерлік кездесуге барған кезде қызметкер ақыр соңында не істегісі келетінін, қандай

міндеттерді шешетінін түсінуі керек. Кездесудің шамамен сценарийін ойыңызда ұстаңыз

және оны мүмкіндігінше орындауға тырысыңыз.

Әріптестеріңізден нақтылауды жоспарлап отырған элементтерді алдын-ала дәптерге

жазып алыңыз, сонымен қатар мүмкін сұрақтарға шамамен жауаптар дайындаңыз.

Вариантыаға келудің нұсқаларын қарастырыңыз, мысалы, сіз қандай жеңілдіктерге бара

аласыз, қайсысына мүлдем жоқ.

Жеке байланыс қол қойылған он қағаздан қымбат

Ресімдеу, әрине, жақсы нәрсе, бірақ шамадан тыс бюрократия адамның нәзік

байланыстарын бұзуға қабілетті, бұл сайып келгенде бүкіл ұжымның тиімділігін

айтарлықтай төмендетеді. Сондықтан мен мүмкіндігінше әріптестеріммен үнемі кездесіп

тұруды немесе, ең болмағанда, туындаған барлық мәселелерді жеке талқылау үшін

олармен қоңырау шалуды ұсынамын.

Жұмыста назардан тыс қалмайтын тағы бір тиімді әдіс — бұл басқа бөлімшелердегі

әріптестермен жеке танысу, сондай-ақ компанияның әртүрлі бөлімдеріндегі адамдарды

араластыру. Дұрыс реттелген коммуникациялар іскерлік процестерді оңтайландыруға

ықпал етеді және барлық жобаларды жүргізуде баға жетпес қолдау көрсетуге кепілдік

береді.

Осы қарапайым ережелерді сақтау жас мамандарға ортақ міндеттерді шешуде бірлескен

табыстарға оңай және ыңғайлы қол жеткізуге көмектеседі.

Коментарии

Необходимо авторизоваться для просмотра комментариев.