
Описание вакансии: Assistant to Chairman of the Board
Job brief
We are looking for a responsible Personal Assistant to provide personalized secretarial and administrative support in a well-organized and timely manner. You will work on a one-to-one basis on a variety of tasks related to Chairman of the Board's working life, family and communication.
Responsibilities:
As a PA, you're often a manager's first point of contact with people from both inside and outside the organisation. Tasks are likely to include:
- Handle requests and queries appropriately;
- Manage diary and schedule meetings and appointments;
- Make travel arrangements, visa support, booking flight tickets and accommodation;
- Meeting and greeting visitors at all levels of seniority;
- Dealing with incoming email and post, often correspondence on behalf of the Head.
Skills
In addition to relevant experience and secretarial and administrative knowledge, you'll need to show evidence of the following:
- Excellent word processing and IT skills, including knowledge of a range of software packages;
- The ability to work under pressure and to tight deadlines;
- Good organisational and time management skills;
- The ability to research, digest, analyse and present material clearly and concisely;
- Excellent interpersonal skills;
- The ability to work on your own initiative;
- Honesty and reliability;
- Attention to details;
- Flexibility and adaptability to juggle a range of different tasks and to work extra hours to meet deadlines;
- Discretion and an understanding of confidentiality issues;
- Knowledge of professional ethics, ability to treat colleagues from different departments with courtesy.
Requirements:
- Higher education;
- Fluent English and Russian languages, Kazakh language is preferable;
- Good PC user (MS Excel, MS Word, MS Power Point, Outlook);
- Diligence, attentiveness, accuracy, responsibility, ability to work in stress situations and to work in the team;
- Ability to learn quickly;
- CV’s must be submitted in English.
- Зарплата: Не указана
- Город: Алматы
- Адрес: Драмтеатр имени Ауэзова, улица Сатпаева, 29/6
- Координаты: Не указаны
- Наличие авто: Нет
- Удаленная работа: Нет
- Пол: Не указан
- Опыт: Не указан
- Занятость: Полная
- Налоги: Не указаны
- Минимум GPA: Не указаны
- ТОО АВТОДОМ-М Company avtodom-m@beam.kz
Контакты
Информация о компании
- Название: ТОО Автодом- М
- БИН:
- Сайт: orbis-kz.com
- Описание:
Группа компании ORBIS – Kazakhstan успешно развивается, создает тысячи рабочих мест, оказывает значительное влияние на развитие рынка Казахстана. ORBIS Kazakhstan работает по принципу постоянного совершенствования. Сегодня группа компании ORBIS Kazakhstan представляет собой:
- Более 30 компаний, действующих по направлениям: ORBIS Auto, ORBIS Agro, ORBIS development, ORBIS Oil and Gas services, ORBIS Food, ORBIS finance.
- Эффективное управление;
- Применение мирового опыта и технологий.
- Важной особенностью предоставления услуг является возможность клиента выбрать именно тот набор услуг, который он считает необходимым и достаточным.
В группу компаний входит:
«Тойота Сити» - является официальным дилерским центром марки Toyota.
«Eurasia Motor Kazakhstan» - представляет казахстанцам такие автомобильные бренды как Nissan, VW, Hyundai и Cadillac.
Дилерские центры представлены в городах: Алматы, Астана, Костанай, Актау, Караганда, Атырау, Уральск, Павлодар и Шымкент.
В структуре Группы компаний работает в общей численности более 2 000 человек.