Таргетолог
Таргетолог — саналы маркетингінің цифрландырылған специалисті, мысалы ретінде, мақсаттарын, сервистер немесе қызметтерді үрдістеу үшін аудиторияны анықтаумен айналысады. Таргетологтың негізгі міндеті — ұсынамалык компанияның рекламалық бюджетін көрсетіп, интернет арқылы потенциалды клиенттерді алып түсу, рекламалық кампанияларды орнату және нәтижелерді талдау арқылы.
Негізгі бағдарламалар және мамандандырулар
Медиа-стратегияны жасау және еффективті ұсынымдарды таңдау арқылы брендді өтілінің пландыруы.
Кәпірдену немесе қызметке көшірім ұсыну үшін танымал платформалардағы рекламалық кампанияларды басқару.
Жеке пікірлерді жасау, аудиторияларды сегменттік бөлектеу және тиімді email-кампанияларды жасау.
Мамандықтың майбағы
Таргеттік рекламалар анықтаушылардың майбағы процестерді автоматтандыру мен деректердің толығыраққа анализіне жетімді айналысу арқылы аудиторияның қажеттіліктерін көбейту және онымен қолайлы әрекеттесу мақсатында.
Қазақстанда қайда оқу керек
-
Назарбаев УниверситетіЖоғары оқу орны
-
Charity КолледжіКолледж
-
Coursera (Таргеттік реклама курсы)Онлайн-курс
Негізгі көрсеткіштер
Қазақстанда орташа ақы
250 000-ден 700 000 ₸-ға дейін
Сұрақтылық
Таргеттік рекламаларды анықтаушыларға жоғары талап бар.
Кіру порогы
6 айдан 1,5 жылға дейін (колледж немесе курстар)
Жалпы қажетті мақалдар
- Аналитикалық ойлау
- Деректермен және статистикамен жұмыс істеу
- Творчество және ідеяларды ұғыту деген білік
- Келісімділік және командада жұмыс істеу білігі