Таргетолог

Таргетолог — саналы маркетингінің цифрландырылған специалисті, мысалы ретінде, мақсаттарын, сервистер немесе қызметтерді үрдістеу үшін аудиторияны анықтаумен айналысады. Таргетологтың негізгі міндеті — ұсынамалык компанияның рекламалық бюджетін көрсетіп, интернет арқылы потенциалды клиенттерді алып түсу, рекламалық кампанияларды орнату және нәтижелерді талдау арқылы.

Таргетолог

Негізгі бағдарламалар және мамандандырулар

Медиа-стратегияны жасау және еффективті ұсынымдарды таңдау арқылы брендді өтілінің пландыруы.

Кәпірдену немесе қызметке көшірім ұсыну үшін танымал платформалардағы рекламалық кампанияларды басқару.

Жеке пікірлерді жасау, аудиторияларды сегменттік бөлектеу және тиімді email-кампанияларды жасау.

Мамандықтың майбағы

Таргеттік рекламалар анықтаушылардың майбағы процестерді автоматтандыру мен деректердің толығыраққа анализіне жетімді айналысу арқылы аудиторияның қажеттіліктерін көбейту және онымен қолайлы әрекеттесу мақсатында.

Қазақстанда қайда оқу керек

  • Назарбаев Университеті
    Жоғары оқу орны
  • Charity Колледжі
    Колледж
  • Coursera (Таргеттік реклама курсы)
    Онлайн-курс

Негізгі көрсеткіштер

Қазақстанда орташа ақы

250 000-ден 700 000 ₸-ға дейін

Сұрақтылық

Таргеттік рекламаларды анықтаушыларға жоғары талап бар.

Кіру порогы

6 айдан 1,5 жылға дейін (колледж немесе курстар)

Жалпы қажетті мақалдар

  • Аналитикалық ойлау
  • Деректермен және статистикамен жұмыс істеу
  • Творчество және ідеяларды ұғыту деген білік
  • Келісімділік және командада жұмыс істеу білігі