SMM мамандығының мамандықтары брендті және өнімдерді әлеуметтік желілерарға арналған көмегімен шығарып жатады: мазмұнын құру, аудиторияның реакциясын талдау, рекламалық кампанияларды басқару.
Основные направления и специализации
Әлеуметтік медиа бойынша көрсеткіштерді дамыту және олардың ықтаушылығын бақылау.
Аудиторияны қатыстыру және қатыстыруды арттыру үшін сапалы мазмұнды жасау.
Будущее профессии
Искусствен интеллекті дамытумен және автоматизациямен SMM деректердің қалыптасуына, рекламалық баюбеттерді басқаруға және стратегиялық ұйымдар менің жоғарылығына ауысты.
Где учиться в Казахстане
-
Назарбаев университетіЖоғары оқу орны
-
Алматы Менеджмент УниверситетіКолледж
-
Stepik, CourseraОнлайн-курс
Ключевые показатели
Средняя зарплата по Казахстану
250 000-700 000 ₸-ге дейінгі орташа айылдық
Востребованность
Қоғамдағы сандық технологияларды жетілдіруге байланысты жоғары сұраудан тұратын байланыс.
Порог вхождения
6 айдан 1,5 жылға дейінгі мерзім (колледж немесе курстар)
Общие необходимые навыки
- Аналитикалық ойлау
- Творчылық
- Деректермен және аналитикамен жұмыс істеу қабілеті
- Коммуникабельдік
- Әлеуметтік желілердегі трендтерді білу